Von: Arun, Meltem
Gesendet: Dienstag, 26. Juni 2018 15:43
An: kutuphaneci@kutuphaneci.groups.io
Betreff: Almanya Cocuk ve Genclik Kutuphaneleri Tanitim Gezisi

Değerli Liste Üyeleri,
Aşağıda, Almanya'ya yapılacak tanıtım gezisi katılım duyurusunu bulabilirsiniz.
Saygılarımızla,
Meltem Arun
Kütüphane ve Bilgi Hizmetleri
Goethe-Institut Istanbul
Yeniçarşı Cad. 32
34433 Beyoğlu / İstanbul / Türkiye
+90 (212) 249 20 09 (Dahili 50)
meltem.arun@...
www.goethe.de/istanbul

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ALMANYA ÇOCUK VE GENÇLİK KÜTÜPHANELERİ TANITIM GEZİSİ

Türkiye'deki Goethe-Institut'lerin, Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü ve Türk Kütüphaneciler Derneği ile birlikte düzenledikleri Almanya'daki çocuk ve gençlik kütüphaneleri tanıtım gezisine katılmak ister misiniz? 30.09.-06.10.2018 tarihleri arasında gerçekleşecek, Berlin, Hamburg ve Köln şehirlerini kapsayan gezide, Almanya'nın önde gelen kütüphanelerinin çocuk ve gençlere yönelik hizmetlerini doğrudan gözlemleme fırsatınız olacak. Geziye katılmak isteyen kütüphanecilerin 13.07.2018 tarihine kadar başvurmaları gerekmektedir.
Başvurular tamamlandıktan sonra, düzenleyen kuruluşların temsilcilerinden oluşan bir jüri, geziye katılacak kütüphanecileri, gönderdikleri başvuru metni üzerinden seçecektir. Tüm başvuru sahiplerine 27.07.2018 tarihine kadar sonuçlara dair bilgi verilecektir.
Katılım koşulları
- 35 yaşını aşmamış olmak.
- Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğüne bağlı bir halk kütüphanesinde çalışıyor olmak, tercihen çocuk kütüphanesinde ve/veya halk kütüphanelerinin çocuk / gençlik bölümlerinde çalışıyor olmak.
- Daha önce Goethe-Institut tarafından düzenlenen bir geziye katılmamış olmak.
- Seyahat engeli bulunmamak.

Geziye katılmak isteyen kütüphanecilerin, geziye katılmak isteklerini kısaca anlatan ve kendilerini tanıtan niyet mektuplarını Türkçe olarak 13.07.2018 tarihine kadar Meltem Arun'a (meltem.arun@...) e-posta olarak göndermeleri gerekmektedir.
Geziye katılacak kütüphaneciler Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürlüğü tarafından görevlendirilecektir. Katılımcıların tüm seyahat ve konaklama masrafları Goethe-Institut tarafından karşılanacaktır.

Join kutuphaneci@kutuphaneci.groups.io to automatically receive all group messages.